Вікі Закон Майла Мерфі
Advertisement

Підземники - друга серія Закону Майла Мерфі. Вона йде в парі з серією Разом Із Супер Майло.

Опис

Під час поїзки в метро вагон із Майло, Заком та Меліссою відчепився, і вони залишилися в підземці. Тільки один може їх врятувати - Пусик!

Детальний Опис

Вся школа, де вчиться Майло, вирушає на метро на екскурсію в музей, і трійця друзів також. А от Бредлі заздрить Майло, що всі звертають увагу на його пригоди, а не на цікаві факти Бредлі. В метро друзі говорять про легенду кротолюдей з підземки. Тут раптом вагон з трьома друзями відчіплюється і їх починає шалено трясти. Учні з інших вагонів з захопленням і страхом дивляться на вагон з друзями, що відчепився. Друзі та Майло починають шалену поїздку по підземці. Вони врешті-решт зупиняються, але не можуть вибратися з вагону, а у Зака клаустрофобія. Щоб відволікти друга, Майло починає танцювати, а потім знаходить у рюкзаку ключ до вагону (адже він готовий до всього).

Майло знаходить ключ

Друзі виходять у тунелі метро із вагону, але тут на них починають насуватися якісь тіні, і трійця злякалася, бо думала, що то кротолюди. Та то були будівельники, які місяць пробули під землею, бо загубилися - серед них лише один, Скот, був схожий на справжнього підземника і говорив химерними фразами. Коли підземники вели їх по тунелям, то розказували, що вирішили побудувати нову цивілізацію, коли загубилися. Підземники провели друзів до їхніх власноруч зроблених помешкань, але їжа в них була гидкою. Тут раптом з'явився Пусик, і Майло осяяло - Пусик завжди знає дорогу додому, тож він може провести їх назад на землю! Трійця та підземники біжать за Пусиком, аж тут відбувається каменепад, і Майло та Меліссу накриває каменями, а рюкзак Майло розчавлюється. Тим часом, Бредлі насолоджується днем без Майло. Тим часом, Зак лізе під "тунель" з каменів, щоб посунути камінь і зробити Майлу й Меліссі прохід, хоча в нього й калустрофобія.

Зак долає страх

Заку починає бути моторошно, та Майло заспокоює з того боку каменя заспокоює його, пригадуючи події їхньої минулої пригоди. Зак наважується і витягає Майла та Меліссу, і всі камені падають, коли вони вилізли - ще мить, і друзі були б розчавлені. Пусик приводить друзів та підземників до їхнього вагону, і починається карколомна поїздка. Вагон з командою врізається прямо в стіну музею, залітаючи в нього, і на Бредлі знову ніхто не зважає. Всі підземники радо виходять на волю, а от Скот вирішує залишитися під землею, тікаючи в метро. Друзі дякують Пусику за порятунок і жартують, що він "має їх очолити", цитуючи Скота.

Герої

Головні

Інші

  • Бредлі
  • Аманда
  • Морт
  • Пусик
  • Пані Вайт (перша поява)
  • Головний Будівельник (перша поява)
  • Скот (перша поява)

Пісні

  • Вступна пісня "Це Мій Світ"

Нотатки

  • Бредлі, Аманда, Морт і Пусик з'являються вдруге.
Advertisement